Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Co je dobrá praxe ve vyučování matematice, osobní hledisko

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F07%3A00110011" target="_blank" >RIV/00216208:11410/07:00110011 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    What constitutes good practice in teaching mathematics, a personal perspective

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Good practice in the teaching of mathematics through 7 principles, each illustrated by examples from teaching practice. Survey of literature focusing on the topic. Reflection of teaching as a way to infer teachers.

  • Název v anglickém jazyce

    What constitutes good practice in teaching mathematics, a personal perspective

  • Popis výsledku anglicky

    Good practice in the teaching of mathematics through 7 principles, each illustrated by examples from teaching practice. Survey of literature focusing on the topic. Reflection of teaching as a way to infer teachers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F05%2F2444" target="_blank" >GA406/05/2444: Kultura vyučování matematice</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the Fifth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education

  • ISBN

    978-9963-671-25-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    28

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Department of Education, University of Cyprus

  • Místo vydání

    Kypr

  • Místo konání akce

    Kypr

  • Datum konání akce

    22. 2. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku