Co je dobrá praxe ve vyučování matematice, osobní hledisko
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F07%3A00110011" target="_blank" >RIV/00216208:11410/07:00110011 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
What constitutes good practice in teaching mathematics, a personal perspective
Popis výsledku v původním jazyce
Good practice in the teaching of mathematics through 7 principles, each illustrated by examples from teaching practice. Survey of literature focusing on the topic. Reflection of teaching as a way to infer teachers.
Název v anglickém jazyce
What constitutes good practice in teaching mathematics, a personal perspective
Popis výsledku anglicky
Good practice in the teaching of mathematics through 7 principles, each illustrated by examples from teaching practice. Survey of literature focusing on the topic. Reflection of teaching as a way to infer teachers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F05%2F2444" target="_blank" >GA406/05/2444: Kultura vyučování matematice</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the Fifth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
ISBN
978-9963-671-25-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
28
Strana od-do
—
Název nakladatele
Department of Education, University of Cyprus
Místo vydání
Kypr
Místo konání akce
Kypr
Datum konání akce
22. 2. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—