Determinanty účinnosti učitelských praxí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00093611" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00093611 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/850" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/850</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8133-2016" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-8133-2016</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Determinanty účinnosti učitelských praxí
Popis výsledku v původním jazyce
V monografii je upozorněno na některé determinanty, které ovlivňují účinnost učitelských praxí studentů učitelství. Jednotlivé kapitoly se zabývají utvářením tacitních znalostí studentů v průběhu praxí, sdílením těchto znalostí s cvičným učitelem, reflexí studentů v průběhu praxí a tacitní dimenzí učitelova hodnocení žáků. Monografie zahrnuje také kapitoly, které prezentují další závažné problémy účinnosti učitelských praxí: vnímání přínosu praxí studenty učitelství, podpora reflexe studentů jejich vzdělavateli, autonomní a heteronomní hodnocení jako determinanta učinnosti praxí a autorita a gender v interakci studentů učitelství se žáky v průběhu praxí. Publikace vyšla též on-line s ISBN 978-80-210-8133-8.
Název v anglickém jazyce
Determinants of the effectiveness of teaching practice
Popis výsledku anglicky
The monograph highlights some of the determinants that influence the effectiveness of student teachers' teaching practice. Chapters deal with shaping the tacit knowledge of students during practice, sharing this knowledge with the mentor teacher, student reflection during their teaching practice and the tacit dimensions of teacher assessment of pupils. The monograph also includes chapters which present more serious problems regarding the effectiveness of teaching practice: the perceived benefits of the teaching practice among student teachers, the support of students' reflection by their educators, autonomous and heteronomous evaluation as a determinant of the effectiveness of teaching practice and authority and gender in student teachers' interaction with pupils during teaching practice. On-line book: ISBN 978-80-210-8133-8.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788021081321
Počet stran knihy
143
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—