Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Determinanty účinnosti učitelských praxí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00093611" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00093611 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/850" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/850</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8133-2016" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-8133-2016</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Determinanty účinnosti učitelských praxí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V monografii je upozorněno na některé determinanty, které ovlivňují účinnost učitelských praxí studentů učitelství. Jednotlivé kapitoly se zabývají utvářením tacitních znalostí studentů v průběhu praxí, sdílením těchto znalostí s cvičným učitelem, reflexí studentů v průběhu praxí a tacitní dimenzí učitelova hodnocení žáků. Monografie zahrnuje také kapitoly, které prezentují další závažné problémy účinnosti učitelských praxí: vnímání přínosu praxí studenty učitelství, podpora reflexe studentů jejich vzdělavateli, autonomní a heteronomní hodnocení jako determinanta učinnosti praxí a autorita a gender v interakci studentů učitelství se žáky v průběhu praxí. Publikace vyšla též on-line s ISBN 978-80-210-8133-8.

  • Název v anglickém jazyce

    Determinants of the effectiveness of teaching practice

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph highlights some of the determinants that influence the effectiveness of student teachers' teaching practice. Chapters deal with shaping the tacit knowledge of students during practice, sharing this knowledge with the mentor teacher, student reflection during their teaching practice and the tacit dimensions of teacher assessment of pupils. The monograph also includes chapters which present more serious problems regarding the effectiveness of teaching practice: the perceived benefits of the teaching practice among student teachers, the support of students' reflection by their educators, autonomous and heteronomous evaluation as a determinant of the effectiveness of teaching practice and authority and gender in student teachers' interaction with pupils during teaching practice. On-line book: ISBN 978-80-210-8133-8.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788021081321

  • Počet stran knihy

    143

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy