Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv omezené jazykové odbornosti u dětí na komunikační překážky při bilingvním vyučování matematiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F07%3A00110506" target="_blank" >RIV/00216208:11410/07:00110506 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The influence of limited language proficiency of the children on communication obstacles in bilingual teaching/learning of mathematics

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the paper, the focus is given on qualitative aspects of teaching/learning mathematics in a foreign language, esp. on the language of the pupils and the conflicts the limited language can bring. Suggestions for eliminating these conflicts and their negative influence on learning are presented.

  • Název v anglickém jazyce

    The influence of limited language proficiency of the children on communication obstacles in bilingual teaching/learning of mathematics

  • Popis výsledku anglicky

    In the paper, the focus is given on qualitative aspects of teaching/learning mathematics in a foreign language, esp. on the language of the pupils and the conflicts the limited language can bring. Suggestions for eliminating these conflicts and their negative influence on learning are presented.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Učitelská profese v měnících se požadavcích na vzdělávání

  • ISBN

    978-9963-671-25-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    University of Cyprus

  • Místo vydání

    Nicosia, Cyprus

  • Místo konání akce

    Nicosia, Cyprus

  • Datum konání akce

    22. 2. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku