Vliv omezené jazykové odbornosti u dětí na komunikační překážky při bilingvním vyučování matematiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F07%3A00110506" target="_blank" >RIV/00216208:11410/07:00110506 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The influence of limited language proficiency of the children on communication obstacles in bilingual teaching/learning of mathematics
Popis výsledku v původním jazyce
In the paper, the focus is given on qualitative aspects of teaching/learning mathematics in a foreign language, esp. on the language of the pupils and the conflicts the limited language can bring. Suggestions for eliminating these conflicts and their negative influence on learning are presented.
Název v anglickém jazyce
The influence of limited language proficiency of the children on communication obstacles in bilingual teaching/learning of mathematics
Popis výsledku anglicky
In the paper, the focus is given on qualitative aspects of teaching/learning mathematics in a foreign language, esp. on the language of the pupils and the conflicts the limited language can bring. Suggestions for eliminating these conflicts and their negative influence on learning are presented.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Učitelská profese v měnících se požadavcích na vzdělávání
ISBN
978-9963-671-25-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
University of Cyprus
Místo vydání
Nicosia, Cyprus
Místo konání akce
Nicosia, Cyprus
Datum konání akce
22. 2. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—