Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Value-laden Teaching: An Example from Classes of American Culture and History

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00035082" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00035082 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Value-laden Teaching: An Example from Classes of American Culture and History

  • Popis výsledku v původním jazyce

    If the goal of English language teaching is to educate creative and resourceful teachers of inquiring minds, who, in their classes of English, demonstrate their awareness of social issues and conflicts that trouble the world today, then we need to infusesocial awareness and cultural values into language teaching and learning. A reflective transmission of desirable values became an essential part of students learning in classes of American culture and history.

  • Název v anglickém jazyce

    Value-laden Teaching: An Example from Classes of American Culture and History

  • Popis výsledku anglicky

    If the goal of English language teaching is to educate creative and resourceful teachers of inquiring minds, who, in their classes of English, demonstrate their awareness of social issues and conflicts that trouble the world today, then we need to infusesocial awareness and cultural values into language teaching and learning. A reflective transmission of desirable values became an essential part of students learning in classes of American culture and history.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    New Trends in Educating Future Teachers of English IV

  • ISBN

    978-80-244-2170-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Datum konání akce

    14. 10. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku