Dyslexie a styly učení: překonání překážek v učení se
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F08%3A00110140" target="_blank" >RIV/00216208:11410/08:00110140 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Dyslexia and Learning Styles: Overcoming the Barriers to Learning
Popis výsledku v původním jazyce
The chapter explores how the use of learning stles in the classroom can assist in overcoming the barriers to learning. it indicates how learning styles can provide guidance on planning lessons and classroom teaching.
Název v anglickém jazyce
Dyslexia and Learning Styles: Overcoming the Barriers to Learning
Popis výsledku anglicky
The chapter explores how the use of learning stles in the classroom can assist in overcoming the barriers to learning. it indicates how learning styles can provide guidance on planning lessons and classroom teaching.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
The SAGE Handbook of Dyslexia
ISBN
978-1-4129-4513-4
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
—
Počet stran knihy
528
Název nakladatele
Sage Publications Ltd.
Místo vydání
London
Kód UT WoS kapitoly
—