Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zprostředkované učení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00012496" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:00012496 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zprostředkované učení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha představuje jeden z nejvýznamnějších současných přístupů k realizaci výuky pro rozvoj myšlení, tzv. zprostředkované učení. Představuje stručně jeho myšlenková východiska a zaměřuje se především na principy jeho užívání v pedagogické praxi. Vycházípředevším z pojetí současného izraelského psychologa Reuvena Feuersteina, jehož program pro rozvoj dovedností myslet ( instrumentální obohacování) již množí čeští pedagogové znají a užívají. Kniha nabízí inspiraci a konkrétní návody, jak prvky zprostředkovaného učení uplatňovat ve výuce žáků prvního stupně ZŠ. Součástí knihy je i kapitola věnovaná realizaci zprostředkovaného učení v pedagogické diagnostice. Představuje postupy označované jako dynamické vyšetřování. Pro návody k realizaci dynamického vyšetřování ve školní praxi se opět inspiruje především dílem

  • Název v anglickém jazyce

    Mediated learning

  • Popis výsledku anglicky

    This book introduces one of the most influential approaches to apply thinking skills classroom principles: so called mediated learning. Chapters include introduction to the theoretical and ideological base for thinking skill classroom, and especially instructions for applying mediated learning in primary school classrooms. Important part of this book is devoted to the introduction and application of dynamic assessment in school practice. The core inspiration is rooted in R. Feuerstein's theory of Structure Cognitive Modifiability, because Feuerstein's programme to teach thinking skills Instrumental enrichment is now the only used and adopted programme of its kind in Czech republic. Aim of this book is provide concrete tips and instruction how to applymediated learning in classroom practice (grade 1-5).

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7367-585-1

  • Počet stran knihy

    116

  • Název nakladatele

    Portál, s. r. o.

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy