Žákovská tvorba úloh
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F08%3A00222105" target="_blank" >RIV/00216208:11410/08:00222105 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Žákovská tvorba úloh
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na žákovskou tvorbu úloh jako na jednu z aktivit, které mohou významně rozvíjet matematické kompetence žáků. Na případu tzv. originálních (slovních) úloh lze dokumentovat to, jaké překážky musí žáci překonávat při vytváření a řešeníslovních úloh.
Název v anglickém jazyce
Students' posing problems
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on students? problem posing, one of activities that may significantly develop students? mathematical abilities. Obstacles that students have to overcome when creating and solving word problems, are documented on so called original (word) problems.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol
ISBN
978-80-86843-23-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
JČMF
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Plzeň
Datum konání akce
6. 11. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—