Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Decategorization of Impairment as the Main Idea of New Special Education Programmes on The Way towards Aesthetization of Special Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00222104" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:00222104 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Dekategorisierung der Behinderung als Leitgedanke der neuen sonderpädagogischen Ausbildungsprogramme auf dem Weg zur Ästhetisierung der Sonderpädagogik

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Im Zentrum der Aufmerksamkeit der sonderpädagogischen berufsbegleitenden Theorie an der Hochschule stehen nicht mehr die individuelle Pathologie und Art der Behinderung sondern die Förderung von individuellen Bedürfnissen der benachteiligten Einzelpersonen und Minoritäten im Interesse der Bemühung einer modernen Gesellschaft um soziale Inklusion. Die gesellschaftliche Heterogenität wird zur bevorzugten Sozialform. Die menschliche Verschiedenheit wird als Beitrag zum sozialen Raum verstanden, in dem alleMenschen das Recht auf autonomes Leben und eigene vollwertige Beteiligung an allen Bereichen des gesellschaftlilichen Lebens geltend machen können.

  • Název v anglickém jazyce

    Decategorization of Impairment as the Main Idea of New Special Education Programmes on The Way towards Aesthetization of Special Education

  • Popis výsledku anglicky

    Special educational theories accompanying work don´t focus any more on individual pathology and impairment type but ? in the interest of a modern society attempting to achieve social inclusion ? on the promotion of individual needs of minorities and people with impairment. Social heterogenity has been becoming a prefered social form. Diversity of individuals is seen as a contribution to social space in which all people can exercise the right to an autonomous life and a full-value participation in all areas of social life.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Ästhetisierung der Sonderpädagogik

  • ISBN

    978-3-7815-1666-3

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    437

  • Název nakladatele

    Verlag Julius Klinghardt

  • Místo vydání

    Bad Heilbrunn

  • Kód UT WoS kapitoly