Using videocases to promote good practice in the teaching of mathematics
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00222198" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:00222198 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Using videocases to promote good practice in the teaching of mathematics
Popis výsledku v původním jazyce
Mathematics education course grounded in the analysis of videorecordings of mathematics lesson, research on the ability to reflect on teaching in future teachers, comparing reflections of several students of the same lesson.
Název v anglickém jazyce
Using videocases to promote good practice in the teaching of mathematics
Popis výsledku anglicky
Mathematics education course grounded in the analysis of videorecordings of mathematics lesson, research on the ability to reflect on teaching in future teachers, comparing reflections of several students of the same lesson.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings 5th International Colloquium on the Didactics of Mathematics
ISBN
978-960-87898-1-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
University of Crete
Místo vydání
Crete
Místo konání akce
Crete
Datum konání akce
17. 4. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—