The creative approach to music teacher preparation
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00222375" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:00222375 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
ruština
Název v původním jazyce
Tvorčeskij podchod k podgotovke pedagoga-muzykanta
Popis výsledku v původním jazyce
Izučajemyje na pedagogičeskom fakultětě predmety pri podgotovke pedagoga-muzykanta soděržat v raznoj mere elementy tvorčeskoj dějatělnosti. Oni javljajutsa ně tolko neizbežnymi časťami učebnogo processa, no stanovjatsa takže didaktičeskimi obrazcami dljaperenosa v praktičeskuju rabotu studěntov-buduščich pedagogov. Opublikovannoje issledovanije intěresovalos těm, v kakoj mere, po mněniju studěntov poslednich kursov balavrskoj i magisterskoj stěpeni po specialnosti muzykalnoje vospitanie, vključeny tvorčeskije pricipy v izučajemyje predmety, rešenije kakich tvorčeskich zadač oni vyzyvajut i kak oni otražajutsa ili mogut otraziťsa v sobstvennoj rabotě studěntov.
Název v anglickém jazyce
The creative approach to music teacher preparation
Popis výsledku anglicky
Subjects included in the specialization of Music contain a different level of creative processes. These procedures are not only part of education, but also become models for transfer to own educational work of students. The presented research focused ondetermining how the students of last years of the bachelor and master degree estimate the content of Musical Education in light of creative activity, what is in their view the quantitative contribution of creative activities in the studied subjects and what is or at least can be benefit of these activities in their future work.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AL - Umění, architektura, kulturní dědictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Urok muzyki v sovremennoj škole
ISBN
978-5-94856-649-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Herzen University, Faculty of Music
Místo vydání
Sankt-Petersburg
Místo konání akce
Sankt-Petersburg
Datum konání akce
17. 3. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—