Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The creative approach to music teacher preparation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00222375" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:00222375 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    ruština

  • Název v původním jazyce

    Tvorčeskij podchod k podgotovke pedagoga-muzykanta

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Izučajemyje na pedagogičeskom fakultětě predmety pri podgotovke pedagoga-muzykanta soděržat v raznoj mere elementy tvorčeskoj dějatělnosti. Oni javljajutsa ně tolko neizbežnymi časťami učebnogo processa, no stanovjatsa takže didaktičeskimi obrazcami dljaperenosa v praktičeskuju rabotu studěntov-buduščich pedagogov. Opublikovannoje issledovanije intěresovalos těm, v kakoj mere, po mněniju studěntov poslednich kursov balavrskoj i magisterskoj stěpeni po specialnosti muzykalnoje vospitanie, vključeny tvorčeskije pricipy v izučajemyje predmety, rešenije kakich tvorčeskich zadač oni vyzyvajut i kak oni otražajutsa ili mogut otraziťsa v sobstvennoj rabotě studěntov.

  • Název v anglickém jazyce

    The creative approach to music teacher preparation

  • Popis výsledku anglicky

    Subjects included in the specialization of Music contain a different level of creative processes. These procedures are not only part of education, but also become models for transfer to own educational work of students. The presented research focused ondetermining how the students of last years of the bachelor and master degree estimate the content of Musical Education in light of creative activity, what is in their view the quantitative contribution of creative activities in the studied subjects and what is or at least can be benefit of these activities in their future work.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Urok muzyki v sovremennoj škole

  • ISBN

    978-5-94856-649-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Herzen University, Faculty of Music

  • Místo vydání

    Sankt-Petersburg

  • Místo konání akce

    Sankt-Petersburg

  • Datum konání akce

    17. 3. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku