Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Closeness and Distance

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F10%3A10080046" target="_blank" >RIV/00216208:11410/10:10080046 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Nähe und Distanz

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Die folgenden Ueberlegungen wollen zeigen, dass Naehe und Distanz in unterrichtlichen Bildungsprozessen nie nur ueber die zu lehrende und anzueignende Sache, sondern stets auch ueber emotionale Erfahrungen vermittelt sind, die Lernende im Umgang mit Lehrenden machen. Die Emotionalitaet des Lehr-Lernvorgangs tritt nicht zu dessen didaktischer Struktur von aussen hinzu, sondern ist selbst ein konstitutives Moment innerhalb der Prozesse des Lernens und Lehrens.

  • Název v anglickém jazyce

    Closeness and Distance

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the relationship between proximity and distance in education not only in terms of teaching and educational suitability. It is a relationship mediated by the emotional experience between teacher and pupil. Emotionality in relation to teaching and learning, not simply from external didactic structures, but she is a constitutive moment within the process of learning and teaching.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Vierteljahrschrift für wissenschaftliche Pädagogik

  • ISSN

    0507-7230

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    86

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    DE - Spolková republika Německo

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus