Closeness and Distance
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F10%3A10080046" target="_blank" >RIV/00216208:11410/10:10080046 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Nähe und Distanz
Popis výsledku v původním jazyce
Die folgenden Ueberlegungen wollen zeigen, dass Naehe und Distanz in unterrichtlichen Bildungsprozessen nie nur ueber die zu lehrende und anzueignende Sache, sondern stets auch ueber emotionale Erfahrungen vermittelt sind, die Lernende im Umgang mit Lehrenden machen. Die Emotionalitaet des Lehr-Lernvorgangs tritt nicht zu dessen didaktischer Struktur von aussen hinzu, sondern ist selbst ein konstitutives Moment innerhalb der Prozesse des Lernens und Lehrens.
Název v anglickém jazyce
Closeness and Distance
Popis výsledku anglicky
The article deals with the relationship between proximity and distance in education not only in terms of teaching and educational suitability. It is a relationship mediated by the emotional experience between teacher and pupil. Emotionality in relation to teaching and learning, not simply from external didactic structures, but she is a constitutive moment within the process of learning and teaching.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Vierteljahrschrift für wissenschaftliche Pädagogik
ISSN
0507-7230
e-ISSN
—
Svazek periodika
86
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
DE - Spolková republika Německo
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—