Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Klíčové kompetence a mezipředmětové vztahy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F16%3A43891732" target="_blank" >RIV/60076658:12410/16:43891732 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Klíčové kompetence a mezipředmětové vztahy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha přináší výsledky výzkumu zaměřeného na realizaci výuky akcentující mezipředmětové vztahy v učivu základní školy s ohledem na klíčové kompetence stanovené rámcovým vzdělávacím programem. Konkrétně se výzkum soustředil na mezipředmětové vztahy vzdělávacích oblastí Matematika a její aplikace a Člověk a jeho svět. Úvodní kapitoly knihy, předcházející představení výzkumu, jsou věnovány teoretickým východiskům výzkumu s četnými odkazy do konkrétní praxe. V několika kapitolách jsou zde vymezeny nejenom pojmy jako integrovaná výuka, mezipředmětové vztahy a klíčové kompetence, ale i další, jako například motivace, kooperativní a projektové vyučování či hra, které se zaměřením knihy souvisejí. Čtenář se rovněž seznámí s podrobnou analýzou vzdělávacích metod a jejich použití s důrazem na klíčové kompetence a mezipředmětové vztahy.

  • Název v anglickém jazyce

    Key competencies and interdisciplinary relations

  • Popis výsledku anglicky

    The book presents the results of research which surveys the implementation of teaching in cross-curricular relationships with respect to key competencies in elementary school. Specifically in the educational areas of Mathematics and its Applications, and Man and His World, as defined in the Framework educational programs for elementary education in the Czech Republic. In the introduction of the publication the concepts of integrated learning, interdisciplinary relationships and key competencies are defined. The reader will get acquainted with a detailed analysis of educational methods with emphasis on key competencies and cross-curricular links. In individual chapters Key competencies, Interdisciplinary relations, Motivation for learning, Cooperative learning, Play in teaching and Project teaching, the terms that are related to the focus of the publication, are defined and described in detail.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7394-585-5

  • Počet stran knihy

    147

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Kód UT WoS knihy