Rozvoj výkonové motivace u mládeže se sluchovým postižením prostřednictvím speciálního intervenčního programu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F10%3A10081605" target="_blank" >RIV/00216208:11410/10:10081605 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvoj výkonové motivace u mládeže se sluchovým postižením prostřednictvím speciálního intervenčního programu
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá problematikou rozvoje výkonové motivace u mládeže se sluchovým postižením v období adolescence prostřednictvím speciálního intervenčního programu. V rámci metodiky práce byl zvolen základní empirický postup prostřednictvím jednoduchého experimentu. Hlavním experimentálním činitelem byl speciální pohybový program, který se skládal ze základů sebeobrany a psychomotoriky. Hlavní výzkumnou metodou byl Test aspirace (Bakalář 1987). Stanovená hypotéza, že vlivem intervenčního programu se zvýší úroveň výkonové motivace u experimentální skupiny mládeže se sluchovým postižením, byla potvrzena. Výzkum potvrdil předpoklad, že základy sebeobrany a psychomotoriky mají signifikantní vliv na rozvoj výkonové motivace u vybrané skupiny mládeže se sluchovým postižením.
Název v anglickém jazyce
The Development of achievement motivation of young people with hearing disabilities through the Special Intervention Programme
Popis výsledku anglicky
The article deals with the development of achievement motivation of young people with hearing impairment during adolescence through a special intervention program. The methodology of the work he was elected a basic empirical approach using a simple experiment. The main experimental factor was the special motion program, which consisted of basic selfdefense, and psychomotor. The main research method was the aspiration test (Bakalář, 1987). Hypotheses that the effects of the intervention program will increase the level of achievement motivation in the experimental group of young people with hearing disabilities was confirmed. Research confirmed the assumption that the fundamentals of self defense and psychomotor have a significant influence on the development of achievement motivation of the selected group of young people with hearing impairments.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
ISBN
978-80-7315-199-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
15. 9. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—