Speciální intervenční pohybový program a jeho vliv na zájem o specifické pohybové aktivity u mládeže se sluchovým postižením
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F10%3A10081611" target="_blank" >RIV/00216208:11410/10:10081611 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Speciální intervenční pohybový program a jeho vliv na zájem o specifické pohybové aktivity u mládeže se sluchovým postižením
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá problematikou vlivu speciálního intervenčního pohybového programu na zájem o specifické pohybové aktivity u mládeže se sluchovým postižením V rámci metodiky práce byl zvolen základní empirický postup prostřednictvím jednoduchého experimentu resp. kvaziexperimentu s jednou - experimentální skupinou. Hlavním experimentálním činitelem byl speciální pohybový program, který se skládal ze základů sebeobrany a psychomotoriky. Hlavní výzkumnou metodou byla zvolena anketa na Zjištění zájmu o specifické pohybové aktivity daného programu u experimentální skupiny . Stanovená hypotéza, že vlivem speciálního intervenčního pohybového programu bude vyšší počet zájemců o specifické pohybové aktivity speciálního intervenčního programu u experimentální skupiny mládeže se sluchovým postižením, než těch, kdo o tyto aktivity zájem neprojeví, byla potvrzena.
Název v anglickém jazyce
Special intervention motion program and its influence on interest in specific physical activity among adolescents with hearing disabilities
Popis výsledku anglicky
The article deals with the influence of special intervention motion program to focus on specific physical activity among young people with hearing disability among young people with hearing disabilities. In the methodology of the work it was elected a basic empirical approach using a simple experiment with one experimental group. The main experimental factor was the special motion program, which consisted of basic self-defense, and psychomotor. The main research method was chosen the survey findings ofinterest in a specific program of physical activity in the experimental group. The hypothesis that through the special intervention motion program will be a higher number of applicants for specific physical activity of the Special Intervention Programmein the experimental group of youth with hearing impairment than those who will be not interested in these activities, has been confirmed.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
ISBN
978-80-7315-199-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
15. 9. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—