Klinický semestr očima studentů PedF UK v Praze jako zdroj možné inspirace pro nový typ praxe v navazujícím magisterském studiu.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F10%3A10081627" target="_blank" >RIV/00216208:11410/10:10081627 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Klinický semestr očima studentů PedF UK v Praze jako zdroj možné inspirace pro nový typ praxe v navazujícím magisterském studiu.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek popisuje model tzv. klinického semestru ? specifického modelu pedagogické praxe. Tímto modelem procházejí v současné době na PedF UK v Praze poslední studenti nestrukturovaného (magisterského) studia. Analýza tohoto modelu pedagogické praxe může sloužit jako inspirace pro nový model pedagogické praxe, který bude na PedF UK zahájen v letním semestru akademického roku 2009/2010 v souvislosti se zavedením strukturovaných studií.
Název v anglickém jazyce
CLINICAL SEMESTER? THROUGH THE EYES OF STUDENTS OF THE FACULTY OF EDUCATION OF CHARLES UNIVERSITY IN PRAGUE AS A SOURCE OF POSSIBLE INSPIRATION FOR THE NEW TYPE OF TEACHING PRACTICE IN MASTER?S POSTGRADUATE STUDIES
Popis výsledku anglicky
This article describes a type of so called ?clinical semester?, which is a specific model of teaching practice. The last students of non-structured (M.Ed.) studies are currently taking part in this model at The Faculty of Education of Charles Universityin Prague. The analysis of this teaching practice model could serve as a source of inspiration for the new model of teaching practice that will be launched in the fall semester of the academic year 2009/2010, which is linked with the introduction of structured studies.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Hledisko kvality v přípravě učitelů
ISBN
978-80-7043-869-5
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Počet stran knihy
204
Název nakladatele
Západočeská univerzita v Plzni
Místo vydání
Plzeň
Kód UT WoS kapitoly
—