Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Klinický semestr očima studentů PedF UK v Praze jako zdroj možné inspirace pro nový typ praxe v navazujícím magisterském studiu.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F10%3A10081627" target="_blank" >RIV/00216208:11410/10:10081627 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Klinický semestr očima studentů PedF UK v Praze jako zdroj možné inspirace pro nový typ praxe v navazujícím magisterském studiu.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek popisuje model tzv. klinického semestru ? specifického modelu pedagogické praxe. Tímto modelem procházejí v současné době na PedF UK v Praze poslední studenti nestrukturovaného (magisterského) studia. Analýza tohoto modelu pedagogické praxe může sloužit jako inspirace pro nový model pedagogické praxe, který bude na PedF UK zahájen v letním semestru akademického roku 2009/2010 v souvislosti se zavedením strukturovaných studií.

  • Název v anglickém jazyce

    CLINICAL SEMESTER? THROUGH THE EYES OF STUDENTS OF THE FACULTY OF EDUCATION OF CHARLES UNIVERSITY IN PRAGUE AS A SOURCE OF POSSIBLE INSPIRATION FOR THE NEW TYPE OF TEACHING PRACTICE IN MASTER?S POSTGRADUATE STUDIES

  • Popis výsledku anglicky

    This article describes a type of so called ?clinical semester?, which is a specific model of teaching practice. The last students of non-structured (M.Ed.) studies are currently taking part in this model at The Faculty of Education of Charles Universityin Prague. The analysis of this teaching practice model could serve as a source of inspiration for the new model of teaching practice that will be launched in the fall semester of the academic year 2009/2010, which is linked with the introduction of structured studies.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Hledisko kvality v přípravě učitelů

  • ISBN

    978-80-7043-869-5

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    204

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Kód UT WoS kapitoly