Využití zkušeností z klinického semestru pro přípravu realizace pedagogicko-psychologické praxe v navazujícím magisterském studiu.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10111008" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10111008 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití zkušeností z klinického semestru pro přípravu realizace pedagogicko-psychologické praxe v navazujícím magisterském studiu.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek popisuje dva modely pedagogické praxe na Univerzitě Karlově v Praze - Pedagogické fakultě. První model reprezentuje tzv. klinický semestr, kterým procházeli v letním semestru 2008/2009 poslední studenti nestrukturovaného studia. Druhý (nový) model byl vytvořen v souvislosti s přechodem fakulty na strukturovaná studia a bude realizován v akademickém roce 2009/2010. Příspěvek popisuje výsledky výzkumného šetření, jehož cílem bylo zachytit názory a připomínky studentů, kteří jako poslední prošliprvním (starým) modelem pedagogické praxe. Jejich postoje a náměty chceme využít k průběžnému propracovávání nového modelu pedagogické praxe.
Název v anglickém jazyce
The utilization of experience from the clinical semester in the preparation of teaching practice implementation in master's postgraduate studies
Popis výsledku anglicky
This article gives a description of two models of teaching practice at The Faculty of Education of Charles University in Prague. The first model represents so called 'clinical semester' which was attended by the last students of non-structured (M.Ed.) studies in the spring semester of the academic year 2008/2009. The second (new) model has been developed in the context of faculty's transition to structured studies which will be launched in the academic year 2009/2010. The article describes the results of a scientific research the aim of which was to gather opinions and comments from those students who were the last ones to attend the first (old) model of teaching practice. It is our intention to make use of their viewpoints and suggestions for the purpose of the continuous development of the new model of teaching practice.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Koncepčné smerovanie pedagogickej praxe na pedagogických fakultách
ISBN
978-80-89443-04-8
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
10-18
Počet stran knihy
55
Název nakladatele
OZ V4
Místo vydání
Bratislava
Kód UT WoS kapitoly
—