Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití zkušeností z klinického semestru pro přípravu realizace pedagogicko-psychologické praxe v navazujícím magisterském studiu.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10111008" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10111008 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití zkušeností z klinického semestru pro přípravu realizace pedagogicko-psychologické praxe v navazujícím magisterském studiu.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek popisuje dva modely pedagogické praxe na Univerzitě Karlově v Praze - Pedagogické fakultě. První model reprezentuje tzv. klinický semestr, kterým procházeli v letním semestru 2008/2009 poslední studenti nestrukturovaného studia. Druhý (nový) model byl vytvořen v souvislosti s přechodem fakulty na strukturovaná studia a bude realizován v akademickém roce 2009/2010. Příspěvek popisuje výsledky výzkumného šetření, jehož cílem bylo zachytit názory a připomínky studentů, kteří jako poslední prošliprvním (starým) modelem pedagogické praxe. Jejich postoje a náměty chceme využít k průběžnému propracovávání nového modelu pedagogické praxe.

  • Název v anglickém jazyce

    The utilization of experience from the clinical semester in the preparation of teaching practice implementation in master's postgraduate studies

  • Popis výsledku anglicky

    This article gives a description of two models of teaching practice at The Faculty of Education of Charles University in Prague. The first model represents so called 'clinical semester' which was attended by the last students of non-structured (M.Ed.) studies in the spring semester of the academic year 2008/2009. The second (new) model has been developed in the context of faculty's transition to structured studies which will be launched in the academic year 2009/2010. The article describes the results of a scientific research the aim of which was to gather opinions and comments from those students who were the last ones to attend the first (old) model of teaching practice. It is our intention to make use of their viewpoints and suggestions for the purpose of the continuous development of the new model of teaching practice.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Koncepčné smerovanie pedagogickej praxe na pedagogických fakultách

  • ISBN

    978-80-89443-04-8

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    10-18

  • Počet stran knihy

    55

  • Název nakladatele

    OZ V4

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Kód UT WoS kapitoly