Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Using videorecordings of lessons in the education of mathematics teachers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F10%3A10088609" target="_blank" >RIV/00216208:11410/10:10088609 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Using videorecordings of lessons in the education of mathematics teachers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Videos of real lessons are increasingly used in the education of pre- and in-service mathematics teachers, both in the Czech Republic and abroad, mostly to bridge the gap between theory and practice. They have become a part of my mathematics education course at the Faculty, too. The article presents examples of activities from the course in which videos and their analyses were used to develop student teachers' pedagogical content knowledge.

  • Název v anglickém jazyce

    Using videorecordings of lessons in the education of mathematics teachers

  • Popis výsledku anglicky

    Videos of real lessons are increasingly used in the education of pre- and in-service mathematics teachers, both in the Czech Republic and abroad, mostly to bridge the gap between theory and practice. They have become a part of my mathematics education course at the Faculty, too. The article presents examples of activities from the course in which videos and their analyses were used to develop student teachers' pedagogical content knowledge.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    New Pathways in the Professional Development of Teachers. Neue Wege in der Professionalisierung von Lehrer/-inne/-n

  • ISBN

    978-3-643-50153-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    265-273

  • Název nakladatele

    LIT Verlag

  • Místo vydání

    Munster

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    15. 6. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000287980000039