Absolventi vysokých škol: hodnocení vzdělání, uplatnění na trhu práce, kompetence
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10109862" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10109862 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Absolventi vysokých škol: hodnocení vzdělání, uplatnění na trhu práce, kompetence
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace se zabývá uplatnitelností absolventů vysokých škol v České republice. K tomu využívá dat z nejnovějšího šetření REFLEX 2010, kterého se zúčastnilo více jak 8,5 tisíce absolventů vysokých škol. Srovnání s výsledky z šetření REFLEX, které proběhlo v letech 2005 a 2006, umožňuje problematiky přechodu absolventů vysokých škol na trh práce analyzovat jak ve vývoji, tak v mezinárodním kontextu. Publikace je rozdělena do pěti hlavních částí. První část informuje o zdroji dat, která jsou v publikaci použita, o metodologii projektu REFLEX 2010 a o některých základních úpravách dat. Druhá část se věnuje době studia absolventů - době věnované studiu, zaměření studijního oboru, způsobům výuky a učení, kvalitě studijní nabídky a podmínkám studia a výuky,také kvalitě vyučujících a kvalitě fakult, a rovněž spokojenosti s volbou školy a oboru. Třetí část se věnuje přechodu na trh práce, především pak hledání první práce a její kvalifikační náročnosti, zabývá se také jistotou první práce a p
Název v anglickém jazyce
Higher Education Graduates: Evaluation of Education, Employability in the Labor Market, Competencies
Popis výsledku anglicky
The publication deals with higher education graduates employability in Czech Republic. It uses data from a recent graduates survey REFLEX 2010. More than 8.5 thousand of electronically completed questionnaires were collected from those who graduated in years 2005 and 2006. Comparison with results from the REFLEX survey allows the issue of transition of graduates in the labor market to be analyzed in development and in the international context. The publication has five core chapters. The first one informs about the source of data used in this publication and about methodology of the REFLEX 2010 survey. It also provides basic information concerning data processing. The second chapter deals with graduate's study period - the time devoted to the study, the focus of study program, the modes of teaching and learning, quality and conditions of the studies, quality of teachers and faculties and satisfaction with the choice of schools and of field of study. The third part deals with the period
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7290-527-0
Počet stran knihy
123
Název nakladatele
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—