Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The process of discovery in teaching focusing on building scheme

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10110117" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10110117 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The process of discovery in teaching focusing on building scheme

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In scheme-oriented education new knowledge is discovered and articulated by pupils themselves. What is of key importance in the educational strategy is the process of dissemination of an idea discovered by one or few pupils to the whole class. This process, which we call cognitive osmosis, is illustrated, described and analysed on the basis of theory of generic models.

  • Název v anglickém jazyce

    The process of discovery in teaching focusing on building scheme

  • Popis výsledku anglicky

    In scheme-oriented education new knowledge is discovered and articulated by pupils themselves. What is of key importance in the educational strategy is the process of dissemination of an idea discovered by one or few pupils to the whole class. This process, which we call cognitive osmosis, is illustrated, described and analysed on the basis of theory of generic models.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SEMT'11, International Symposium Elementary Maths Teaching

  • ISBN

    978-80-7290-509-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    150-157

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta, Karlova Univerzita

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    21. 8. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000303426000017