Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A student's learning e-portfolio in study of ICT subjects at technical secondary schools

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10123975" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10123975 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A student's learning e-portfolio in study of ICT subjects at technical secondary schools

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents a case study carried out with a group of Czech technical secondary school students (age 17-18) the aim of which was to study if it is practicable and appropriate to implement student's e-portfolio based on Mahara system into their school work, how the students can apply it in their teamwork projects, if a student's e-portfolio can be benefit for his/her school work and self-evaluation and in which ways students deal with his/her e-portfolio at home in preparation for school. The casestudy was focused on feedback and reflection integration into a student's e-portfolio and on students' understanding of assessment ad reflection.

  • Název v anglickém jazyce

    A student's learning e-portfolio in study of ICT subjects at technical secondary schools

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents a case study carried out with a group of Czech technical secondary school students (age 17-18) the aim of which was to study if it is practicable and appropriate to implement student's e-portfolio based on Mahara system into their school work, how the students can apply it in their teamwork projects, if a student's e-portfolio can be benefit for his/her school work and self-evaluation and in which ways students deal with his/her e-portfolio at home in preparation for school. The casestudy was focused on feedback and reflection integration into a student's e-portfolio and on students' understanding of assessment ad reflection.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F1541" target="_blank" >GAP407/12/1541: Informačně technologické kompetence dětí a jejich rozvoj na základních školách</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    IFIP Working Conference Addressing educational challenges: the role of ICT

  • ISBN

    978-1-905476-76-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    9

  • Název nakladatele

    Manchester Metropolitan University, UK

  • Místo vydání

    Manchester, UK

  • Místo konání akce

    Manchester, Great Britain

  • Datum konání akce

    2. 7. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku