Začínající studenti učitelství a jejich komunikační sebepojetí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000928" target="_blank" >RIV/62690094:18440/12:50000928 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.media4u.cz/mm032012.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm032012.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Začínající studenti učitelství a jejich komunikační sebepojetí
Popis výsledku v původním jazyce
Klíčovým okamžikem pro studenta učitelství je vstup na vysokou školu. Vzdělávající instituce se málo zajímá o jeho sociální, psychické a komunikační charakteristiky. Cestou poznání může být analýza studentského portfolia. Sdělení obsahuje metodologii rozborů portfolia a některé zajímavé výsledky, které zachycují respondentská data v akademickém roce 2011 a 2002
Název v anglickém jazyce
BEGINNING STUDENT OF TEACHING AND THEIR SELF-COMMUNICATION
Popis výsledku anglicky
A key moment for the student of teaching is the enrollment to university. The learning institution shows a little interest in his/her social, psychological and communication characteristics. An analysis of student portfolios can be a way to learning them. Communication includes portfolio analysis methodology and some interesting results, which show respondents' data in 2011 and 2002 academic years
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
4-11
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—