Prozodie oslovení, pochvaly a napomenutí v promluvách učitelů. Pilotní studie.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10126662" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10126662 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Prozodie oslovení, pochvaly a napomenutí v promluvách učitelů. Pilotní studie.
Popis výsledku v původním jazyce
Předmětem monografie je prozodická podoba dialogických promluv učitelů v rámci vyučovací hodiny. Zabývá se vlastnostmi kontaktového prostředku oslovení žáků a promluv s expresivní komunikační funkcí napomenutí a výtky. Jsou srovnávány dominující prozodické průběhy jednotlivých typů zkoumaných promluv na základních školách s různými vzdělávacími programy.
Název v anglickém jazyce
Prosody of address, praise and rebuke in teachers' discourses. Preliminary study.
Popis výsledku anglicky
The object of this monograph is prosodic characteristics of teachers discourses in dialogue within a school lesson. It deals with the contact mean (address) and with discourses with expressive communicative function praise and rebuke. Dominant prosodic courses of these types of discourse in elementary schools with different educational programmes are compared.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7290-626-0
Počet stran knihy
76
Název nakladatele
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—