Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vytváření morfologické kompetence žáků na ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10126957" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10126957 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vytváření morfologické kompetence žáků na ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text zdůrazňuje význam tvarosloví a jeho aktivního zvládnutí uživateli češtiny pro možnost porozumění českému komunikátu. Reaguje na současný stav výuky tvarosloví na ZŠ, ukazuje možnosti sociolingvistického přístupu k učivu tvarosloví ve vztahu k rozvoji komunikační kompetence žáků a nabízí témata vhodná pro aktuální výzkum v oblasti edukace morfologie.

  • Název v anglickém jazyce

    Building morphological competence of basic school pupils

  • Popis výsledku anglicky

    This text puts stress on the importance of morphology and its active mastering by Czech language users for comprehension of Czech texts. It responds to current situation in morphology education at basic schools. It shows sociolinguistic approach to morphology didactic content in the relationship with pupil's communicative competence development and it offers topic useful for modern research in the area of morphology education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F1830" target="_blank" >GAP407/12/1830: Vztah kognitivních struktur žáka a struktur jazykového systému v procesu edukace českého jazyka</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Didaktické studie

  • ISSN

    1804-1221

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    35-39

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus