Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Účinnost edukačních postupů při budování poznatkových struktur

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10126960" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10126960 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Účinnost edukačních postupů při budování poznatkových struktur

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text vychází z problémů současné výuky českému jazyku na základních školách, ukazuje edukační postupy různých typů učitelů a shrnuje výhody a nevýhody induktivní a deduktivní metody výuky. Na praktické ukázce výkladu proprií ukazuje možnost konstruktivistického přístupu k edukaci konstruováním žákovy poznatkové struktury.

  • Název v anglickém jazyce

    Efficiency of Educational Procedures in Constructing Knowledge Structures

  • Popis výsledku anglicky

    The text comes out from contemporary Czech language education problems at primary schools, it demonstrates different teacher types educational methods and summarizes advantages and disadvatages of inductive and deductive education methods. At practical demonstration of proper names exposition the text shows the possibility of constructivist approach to education with an aim to construct the pupil's cognitive structures.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F1830" target="_blank" >GAP407/12/1830: Vztah kognitivních struktur žáka a struktur jazykového systému v procesu edukace českého jazyka</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Čeština ve škole 21. století - II. Úvodní studie

  • ISBN

    978-80-7290-617-8

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    69-81

  • Počet stran knihy

    120

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly