Účinnost edukačních postupů při budování poznatkových struktur
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10126960" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10126960 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Účinnost edukačních postupů při budování poznatkových struktur
Popis výsledku v původním jazyce
Text vychází z problémů současné výuky českému jazyku na základních školách, ukazuje edukační postupy různých typů učitelů a shrnuje výhody a nevýhody induktivní a deduktivní metody výuky. Na praktické ukázce výkladu proprií ukazuje možnost konstruktivistického přístupu k edukaci konstruováním žákovy poznatkové struktury.
Název v anglickém jazyce
Efficiency of Educational Procedures in Constructing Knowledge Structures
Popis výsledku anglicky
The text comes out from contemporary Czech language education problems at primary schools, it demonstrates different teacher types educational methods and summarizes advantages and disadvatages of inductive and deductive education methods. At practical demonstration of proper names exposition the text shows the possibility of constructivist approach to education with an aim to construct the pupil's cognitive structures.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F1830" target="_blank" >GAP407/12/1830: Vztah kognitivních struktur žáka a struktur jazykového systému v procesu edukace českého jazyka</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Čeština ve škole 21. století - II. Úvodní studie
ISBN
978-80-7290-617-8
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
69-81
Počet stran knihy
120
Název nakladatele
Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—