Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj pregramotnosti a počáteční čtenářské gramotnosti v kurikulu evropských zemí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10130619" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10130619 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj pregramotnosti a počáteční čtenářské gramotnosti v kurikulu evropských zemí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Česká republika věnovala vždy velmi intenzivní pozornost rozvoji čtení a především rozvoji počátečního čtení. V současném gramotnostním pojetí se právě tato oblast proměnila v tzv. rozvoj počáteční čtenářské gramotnosti, což je pojem podstatně širší nežjiž zmíněné počáteční čtení. Společně s rozvojem počáteční čtenářské gramotnosti se významně zvýšil zájem o období vývojově předcházející, o období pregramotnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Pre-literacy development and initial literacy in the curriculum of European countries

  • Popis výsledku anglicky

    Czech Republic has always devoted much attention to the development of intensive reading and the development of the initial reading. In the current literacy concept is this area turned into the initial development of literacy is a concept much broader than those already mentioned initial reading. Together with the development of early literacy skills significantly increased interest in evolutionary period preceding the pre-literacy period.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pedagogika

  • ISSN

    0031-3815

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    LVII

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1-2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    10-21

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus