Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Research of ICT Literacy Education in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10130946" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10130946 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042812056169" target="_blank" >https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042812056169</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.12.149" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2012.12.149</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Research of ICT Literacy Education in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with the curricular and processional characteristics of ICT education in primary and lower-secondary schools and with teachers' and pupils' ICT competencies, or skills. It reports briefly on the first stage and the findings of the reasearch focused on identifying the current state, structure, orientation and tendencies in the development of ICT education in primary and lower-secondary schools in the Czech Republic. The research follows up on a similarily orientated project realized in 2006, in which the relevant data was obtained from 930 schools and it seeks to update and compare these research findings.

  • Název v anglickém jazyce

    Research of ICT Literacy Education in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the curricular and processional characteristics of ICT education in primary and lower-secondary schools and with teachers' and pupils' ICT competencies, or skills. It reports briefly on the first stage and the findings of the reasearch focused on identifying the current state, structure, orientation and tendencies in the development of ICT education in primary and lower-secondary schools in the Czech Republic. The research follows up on a similarily orientated project realized in 2006, in which the relevant data was obtained from 930 schools and it seeks to update and compare these research findings.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F1541" target="_blank" >GAP407/12/1541: Informačně technologické kompetence dětí a jejich rozvoj na základních školách</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Procedia - Social and Behavioral Sciences

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    69

  • Číslo periodika v rámci svazku

    24. 12. 2012

  • Stát vydavatele periodika

    NL - Nizozemsko

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1945-1951

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus