Rozvoj informačně technologických kompetencí na základních školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F13%3A00213844" target="_blank" >RIV/68407700:21260/13:00213844 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00216208:11410/13:10191208
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvoj informačně technologických kompetencí na základních školách
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace se zabývá kurikulárními, procesuálními a organizačními aspekty informatické, resp. informačně technologické výchovy na základních školách a je výstupem výzkumného projektu ?Informačně technologické kompetence dětí a jejich rozvoj na základníchškolách?. Analyzuje teoretická východiska výzkumu a podává zprávu o pojetí výzkumného šetření zaměřeného na poznání stavu, struktury a orientace rozvoje informačně technologických kompetencí na základních školách v České republice. Představuje výsledky azjištění výzkumu v jeho jednotlivých problémových oblastech zahrnujících charakteristiky informatických výukových aktivit, obsah informatických výukových aktivit, stav a pojetí rozvoje informačně technologických kompetencí žáků, strukturu informačně technologických kompetencí učitelů a implementaci rozvoje informačně technologických kompetencí do výukových aktivit a prostředí školy.
Název v anglickém jazyce
ICT Competencies and Their Development in Primary and Lower-Secondary Schools
Popis výsledku anglicky
The publication explores curriculum, process and organisation aspects of informatics, or information technology education in primary and lower secondary schools and it represents the outcome of the ?Children?s ICT Competencies and Their Development in Primary and Lower-Secondary Schools? research project. It analyses the working hypothesis of the research and reports on the research into identifying the current state, structure and orientation of ICT competencies development in primary and lower-secondary schools in the Czech Republic. It presents results and findings of the research in its relevant areas including the characteristics of ICT activities, content of ICT activities, current state and understanding of pupils? ICT competencies development,structure of teachers? ICT competencies, and implementation of ICT competencies development into learning activities and school environment.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F1541" target="_blank" >GAP407/12/1541: Informačně technologické kompetence dětí a jejich rozvoj na základních školách</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-01-05407-9
Počet stran knihy
352
Název nakladatele
České vysoké učení technické v Praze
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—