Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj informačně technologických kompetencí na základních školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F13%3A00213844" target="_blank" >RIV/68407700:21260/13:00213844 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11410/13:10191208

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj informačně technologických kompetencí na základních školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace se zabývá kurikulárními, procesuálními a organizačními aspekty informatické, resp. informačně technologické výchovy na základních školách a je výstupem výzkumného projektu ?Informačně technologické kompetence dětí a jejich rozvoj na základníchškolách?. Analyzuje teoretická východiska výzkumu a podává zprávu o pojetí výzkumného šetření zaměřeného na poznání stavu, struktury a orientace rozvoje informačně technologických kompetencí na základních školách v České republice. Představuje výsledky azjištění výzkumu v jeho jednotlivých problémových oblastech zahrnujících charakteristiky informatických výukových aktivit, obsah informatických výukových aktivit, stav a pojetí rozvoje informačně technologických kompetencí žáků, strukturu informačně technologických kompetencí učitelů a implementaci rozvoje informačně technologických kompetencí do výukových aktivit a prostředí školy.

  • Název v anglickém jazyce

    ICT Competencies and Their Development in Primary and Lower-Secondary Schools

  • Popis výsledku anglicky

    The publication explores curriculum, process and organisation aspects of informatics, or information technology education in primary and lower secondary schools and it represents the outcome of the ?Children?s ICT Competencies and Their Development in Primary and Lower-Secondary Schools? research project. It analyses the working hypothesis of the research and reports on the research into identifying the current state, structure and orientation of ICT competencies development in primary and lower-secondary schools in the Czech Republic. It presents results and findings of the research in its relevant areas including the characteristics of ICT activities, content of ICT activities, current state and understanding of pupils? ICT competencies development,structure of teachers? ICT competencies, and implementation of ICT competencies development into learning activities and school environment.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F1541" target="_blank" >GAP407/12/1541: Informačně technologické kompetence dětí a jejich rozvoj na základních školách</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-01-05407-9

  • Počet stran knihy

    352

  • Název nakladatele

    České vysoké učení technické v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy