Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vybraná zjištění výzkumu stavu a pojetí rozvoje informačně technologických kompetencí na základních školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10282328" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10282328 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.orbisscholae.cz/archiv/2014/2014_1_03.pdf" target="_blank" >http://www.orbisscholae.cz/archiv/2014/2014_1_03.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vybraná zjištění výzkumu stavu a pojetí rozvoje informačně technologických kompetencí na základních školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V letech 2012-2013 byl na pracovišti autorů tohoto sdělení řešen výzkumný projekt "Informačně technologické kompetence dětí a jejich rozvoj na základních školách". Článek podává stručnou zprávu o pojetí tohoto projektu orientovaného na poznání stavu, struktury a tendencí rozvoje informačně technologických kompetencí a budování informačně technologické gramotnosti žáků na základních školách. Charakterizuje hlavní zjištění výzkumu ve vybraných problémových oblastech zahrnujících charakteristiky a tematické celky informatických výukových aktivit a struktur ICT kompetencí učitelů informatických předmětů.

  • Název v anglickém jazyce

    Selected Findings of the Research on State and Conception of ICT Competencies Development in Primary and Lower Secondary Schools

  • Popis výsledku anglicky

    In 2012 and 2013, the authors of this paper worked on the research project "Information Technology Competencies of Children and Their Development in Primary and Lower Secondary Schools". This article briefly reports on this projekt focused on examining the current state, structure and trends in development of ICT liratacy education in Czech primary (ISCED 1) and lower-ssencondary schools (ISCED 2).It presents the key findings of the research in particular issues including characteristics and thematic units of educational ICT activities and structure of teachers' ICT skills.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F1541" target="_blank" >GAP407/12/1541: Informačně technologické kompetence dětí a jejich rozvoj na základních školách</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Orbis scholae

  • ISSN

    1802-4637

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    47-64

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus