Vybraná zjištění výzkumu stavu a pojetí rozvoje informačně technologických kompetencí na základních školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10282328" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10282328 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.orbisscholae.cz/archiv/2014/2014_1_03.pdf" target="_blank" >http://www.orbisscholae.cz/archiv/2014/2014_1_03.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vybraná zjištění výzkumu stavu a pojetí rozvoje informačně technologických kompetencí na základních školách
Popis výsledku v původním jazyce
V letech 2012-2013 byl na pracovišti autorů tohoto sdělení řešen výzkumný projekt "Informačně technologické kompetence dětí a jejich rozvoj na základních školách". Článek podává stručnou zprávu o pojetí tohoto projektu orientovaného na poznání stavu, struktury a tendencí rozvoje informačně technologických kompetencí a budování informačně technologické gramotnosti žáků na základních školách. Charakterizuje hlavní zjištění výzkumu ve vybraných problémových oblastech zahrnujících charakteristiky a tematické celky informatických výukových aktivit a struktur ICT kompetencí učitelů informatických předmětů.
Název v anglickém jazyce
Selected Findings of the Research on State and Conception of ICT Competencies Development in Primary and Lower Secondary Schools
Popis výsledku anglicky
In 2012 and 2013, the authors of this paper worked on the research project "Information Technology Competencies of Children and Their Development in Primary and Lower Secondary Schools". This article briefly reports on this projekt focused on examining the current state, structure and trends in development of ICT liratacy education in Czech primary (ISCED 1) and lower-ssencondary schools (ISCED 2).It presents the key findings of the research in particular issues including characteristics and thematic units of educational ICT activities and structure of teachers' ICT skills.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F1541" target="_blank" >GAP407/12/1541: Informačně technologické kompetence dětí a jejich rozvoj na základních školách</a><br>
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Orbis scholae
ISSN
1802-4637
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
47-64
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—