Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Multiculturalism in theory and teachers' practice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10140004" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10140004 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Multiculturalism in theory and teachers' practice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents interim results of an international research study focusing on the issue of multiculturalism in mathematics education. A questionnaire was developed and administered in six European countries with the goal of mapping teachers' experience with and opinions on teaching mathematics in multicultural classes. The paper presents analysis of answers in the six European countries and compares the differences in experience, opinions and needs of teachers in these countries.

  • Název v anglickém jazyce

    Multiculturalism in theory and teachers' practice

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents interim results of an international research study focusing on the issue of multiculturalism in mathematics education. A questionnaire was developed and administered in six European countries with the goal of mapping teachers' experience with and opinions on teaching mathematics in multicultural classes. The paper presents analysis of answers in the six European countries and compares the differences in experience, opinions and needs of teachers in these countries.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Symposium on Elementary Mathematics Teaching 13

  • ISBN

    978-80-7290-637-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    297-305

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    18. 8. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000329448800038