Výuka matematiky v kulturně heterogenních třídách: Co učitelé opravdu potřebují?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10294385" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10294385 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.pdf.upol.cz/fileadmin/user_upload/PdF/e-pedagogium/2015/e-Pedagogium_1-2015on-line.pdf" target="_blank" >http://www.pdf.upol.cz/fileadmin/user_upload/PdF/e-pedagogium/2015/e-Pedagogium_1-2015on-line.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výuka matematiky v kulturně heterogenních třídách: Co učitelé opravdu potřebují?
Popis výsledku v původním jazyce
cílem zmapovat změny, které do vyučování matematiky přináší rostoucí podíl žáků z jiného sociokulturního a národnostního prostředí ve třídách. Še-tření proběhlo formou dotazníku, který byl vytvořen v rámci multilaterálního projektu M3EaL: Multiculturalism, Migration, Mathematics Education and Language (526333-LLP-1-2012-1-IT-COMENIUS-CMP). Dotazník byl sestaven tak, aby jeho výsledky popisovaly situaci ve školách v jednotlivých zemích, aby pomohl pojmenovat problémy, se kterými se učitelé při výuce matematiky v praxi setkávají, a ukázal, jakou materiální i personální podporu nejvíce postrádají.
Název v anglickém jazyce
Teaching of Mathematics in Culturally Heterogeneous Classes: What Do Teachers Really Need?
Popis výsledku anglicky
The article reports outcomes of a survey conducted among mathematics teachers in six European countries with the objective to cover changes brought to the area of teaching mathematics by the increasing number of pupils from other social-cultural and ethnic background in classes. The survey was carried out in the form of a questionnaire, de-signed within the multilateral project M3EaL: Multiculturalism, Migration, Mathematics Education and Language (526333-LLP-1-2012-1-IT-COMENIUS-CMP). The questionnairewas designed in order to capture the situation at schools of the particular countries and help describe problems faced by mathematics teachers in their practice, and it showed what material and personal support they are missing most.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
e-Pedagogium [on-line]
ISSN
1213-7499
e-ISSN
—
Svazek periodika
2015
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
34-44
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—