Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výuka matematiky v kulturně heterogenních třídách: Co učitelé opravdu potřebují?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10294385" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10294385 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.pdf.upol.cz/fileadmin/user_upload/PdF/e-pedagogium/2015/e-Pedagogium_1-2015on-line.pdf" target="_blank" >http://www.pdf.upol.cz/fileadmin/user_upload/PdF/e-pedagogium/2015/e-Pedagogium_1-2015on-line.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výuka matematiky v kulturně heterogenních třídách: Co učitelé opravdu potřebují?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    cílem zmapovat změny, které do vyučování matematiky přináší rostoucí podíl žáků z jiného sociokulturního a národnostního prostředí ve třídách. Še-tření proběhlo formou dotazníku, který byl vytvořen v rámci multilaterálního projektu M3EaL: Multiculturalism, Migration, Mathematics Education and Language (526333-LLP-1-2012-1-IT-COMENIUS-CMP). Dotazník byl sestaven tak, aby jeho výsledky popisovaly situaci ve školách v jednotlivých zemích, aby pomohl pojmenovat problémy, se kterými se učitelé při výuce matematiky v praxi setkávají, a ukázal, jakou materiální i personální podporu nejvíce postrádají.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching of Mathematics in Culturally Heterogeneous Classes: What Do Teachers Really Need?

  • Popis výsledku anglicky

    The article reports outcomes of a survey conducted among mathematics teachers in six European countries with the objective to cover changes brought to the area of teaching mathematics by the increasing number of pupils from other social-cultural and ethnic background in classes. The survey was carried out in the form of a questionnaire, de-signed within the multilateral project M3EaL: Multiculturalism, Migration, Mathematics Education and Language (526333-LLP-1-2012-1-IT-COMENIUS-CMP). The questionnairewas designed in order to capture the situation at schools of the particular countries and help describe problems faced by mathematics teachers in their practice, and it showed what material and personal support they are missing most.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    e-Pedagogium [on-line]

  • ISSN

    1213-7499

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2015

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    34-44

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus