Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zero is an Even-Odd Number

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10159278" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10159278 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Zero is an Even-Odd Number

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zero is one of the most difficult didactical concepts. The paper presents and analyses pupils' conceptions of zero, especially their perception of zero as an even number. It describes a teaching episode from 4th grade of primary school, taught by the author who recorded this episode and pupils' comments and statements from her lesson (based on scheme-oriented education in which pupils' ideas and reasoning play a key role). The author not only describes the course of the lesson but looks for the roots ofvarious misconceptions and ideas as well as convenient tools and questions for their re-education.

  • Název v anglickém jazyce

    Zero is an Even-Odd Number

  • Popis výsledku anglicky

    Zero is one of the most difficult didactical concepts. The paper presents and analyses pupils' conceptions of zero, especially their perception of zero as an even number. It describes a teaching episode from 4th grade of primary school, taught by the author who recorded this episode and pupils' comments and statements from her lesson (based on scheme-oriented education in which pupils' ideas and reasoning play a key role). The author not only describes the course of the lesson but looks for the roots ofvarious misconceptions and ideas as well as convenient tools and questions for their re-education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SEMT 13: International Symposium Elementary Maths Teaching

  • ISBN

    978-80-7290-637-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    236-241

  • Název nakladatele

    Karlova Universita v Praze, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    18. 8. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000329448800027