Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Intertextovost jako překážka porozumění publicistickému textu na základní škole 21. století

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10172715" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10172715 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Intertextovost jako překážka porozumění publicistickému textu na základní škole 21. století

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V článku se věnujeme intertextovosti jako jedné z možných příčin neporozumění publicistickému textu. Na základě výzkumné sondy provedené na pražských ZŠ sledujeme, s jakou přesností jsou žáci schopni interpretovat význam textů se zapojeným intertextovýmodkazem. Zamýšlíme se nad příčinami neúspěšných interpretací.

  • Název v anglickém jazyce

    Intertextuality as an Obstacle to Understandig Journalistic Texts at Basic Schools of 21st Century

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on intertextuality as one of the potential causes of pupil's lack of success during perception of journalistic text. Based on research realised at several basic schools in Prague, we analyse the accuracy, with which the pupils are ableto interpret the meaning of the texts with incorporated intertextual link. We analyse unsuccessful interpretations.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Didaktické studie

  • ISSN

    1804-1221

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    97-112

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus