Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Čeština ve škole 21. století - III. Jazykové jevy v dětských prekonceptech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10173431" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10173431 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Čeština ve škole 21. století - III. Jazykové jevy v dětských prekonceptech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie shromažďuje, analyzuje a interpretuje zjištěné dětské a žákovské představy o klíčových jazykových skutečnostech, bez jejichž poznání nelze budovat moderní didaktickou koncepci vyučování mateřskému jazyku. Hledá tak přirozenou cestu, jak správnou funkci jazykových skutečnosti v mysli jedince ukotvit, fixovat a zužitkovat pro jeho komunikační úspěšnost ve společnosti. Analýzy jsou opřeny o pevné lingvistické zázemí a uplatnění psychodidaktického pohledu.

  • Název v anglickém jazyce

    Czech Language at School of the 21st Century - III. Language phenomena in children's preconcepts

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph summarisez, analyses and interprets children's and pupils' ideas about key language phenomena, without whose knowledge it is not possible to create a modern didactic conception of teaching a mother tongue. It searches for a natural way to place a correct funktion of language phenomena into an individual's mind, to fix it and use it for his/her communicative success in society. The analyses are based on linguistic background and application of psychodidactic point of view.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F1830" target="_blank" >GAP407/12/1830: Vztah kognitivních struktur žáka a struktur jazykového systému v procesu edukace českého jazyka</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7290-722-9

  • Počet stran knihy

    150

  • Název nakladatele

    PedF UK

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy