Zaměření dalšího vzdělávání učitelů v oblasti ICT
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10173728" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10173728 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zaměření dalšího vzdělávání učitelů v oblasti ICT
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek shrnuje výsledky výzkumu, ve kterém byla provedena analýza předkládaných žádostí o akreditace dotýkajících se problematiky informačních a komunikačních technologií v systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Analýza databáze žádostíakreditační komise MŠMT na podzim 2012 umožňuje zmapovat kompletní nabídku vzdělávání, která je posléze předkládána učitelům v celorepublikovém kontextu. Odděleně jsou sledovány vzdělávací programy zaměřené na podporu základní ICT gramotnosti, didaktikupráce s ICT, vedení pedagogické dokumentace a programy zabývající se informatikou, programováním a algoritmizací. Analýza nabídky by měla posloužit při rozhodování o směrování a formování kariérního systému dalšího vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Continuous professional development orientation in the field of information and communication technology
Popis výsledku anglicky
The paper summarizes results of the research in which the analysis of submitted applications for accreditation in the continuous professional development of teachers dealing with information and communication technologies (ICT) was realised. These applications for accreditation are tracked separately: educational programs on basic ICT literacy, the ICT methodology, pedagogical documentation and programs dealing with computer science, programming and algorithms. The results should help in designing and shaping the new career system of continuous professional development of teachers.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Svazek periodika
5
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
63-66
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—