Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Typy žáků v diskurzu učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10190912" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10190912 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Typy žáků v diskurzu učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem kapitoly je zjistit, zda a jakým způsobem učitelé 1. stupně při povídání o matematice a učitelé matematiky 2. stupně základní školy kategorizují žáky, které vyučují. Zajímá nás, jaká kritéria k tomu používají a zda lze identifikovat určité dimenze,ve kterých své žáky popisují. Zjistili jsme, že na 1. stupni základní školy jsou to dimenze kognitivní, motivační, motorická a speciální. Na 2. stupni pak dimenze kognitivní a motivační a dimenze pohlaví. V závěru kapitoly uvádíme vývojový trend těchtodimenzí v průběhu školní docházky, tak jak vyplývá z výpovědí učitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    Types of pupils in the discourse of teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this chapter is to determine whether and how teachers of elementary schools talking about mathematics and mathematics teachers of primary schools categorize pupils they teach. We wonder what criteria to use, and whether you can identify a dimension in which his students describe. We found that there are dimensions of cognitive, motivational, motor and special at the elementary school. Cognitive and motivational dimensions and a gender dimension at primary school. At the end of the chapter wepresent the development trend of these dimensions during school.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F1740" target="_blank" >GAP407/11/1740: Kritická místa matematiky na základní škole - analýza didaktických praktik učitelů</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Kritická místa matematiky na základní škole očima učitelů.

  • ISBN

    978-80-7290-723-6

  • Počet stran výsledku

    49

  • Strana od-do

    209-258

  • Počet stran knihy

    358

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly