Jak dnes mluví česká média
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10192457" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10192457 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak dnes mluví česká média
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá mluvenou podobou současného českého zpravodajství. Soustřeďuje se zejména na TV NOVA a fenomén kolokvializace. Kolokviální výrazy hodnotí z hleidska srozumitelnosti, vhodnosti a ovlivňování příjemce.
Název v anglickém jazyce
How do the Czech media speak today?
Popis výsledku anglicky
The study is a description of the most significant tendencies employed during realization of information in the media - tendencies towards colloquialization, conversationalization, entertainment (dramatic fiction), etc. Many particular examples are included in the study.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Tschechish in den Medien
ISBN
978-3-86688-369-7
ISSN
0170-1320
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
35-46
Název nakladatele
Otto Sagner
Místo vydání
München-Berlin
Místo konání akce
Drážďany
Datum konání akce
11. 11. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—