Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Electronic Portfolio in Counselling and Guidance

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10289455" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10289455 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042814065148" target="_blank" >http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042814065148</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.12.384" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2014.12.384</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Electronic Portfolio in Counselling and Guidance

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper focuses on the issue of portfolio evaluation, particularly on the specifics of the portfolio in an electronic form (e-portfolio) and its use in education, namely in counselling and guidance. The article is based on the premise that the electronic form of pupil's portfolio can be used effectively for evaluation in education and help to enhance its quality in terms of its processes and results. It provides an analysis of didactic possibilities and e-portfolio specifics and it briefly reports onthe characteristics of individual tools for practical use of e-portfolio in the field of education.

  • Název v anglickém jazyce

    Electronic Portfolio in Counselling and Guidance

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on the issue of portfolio evaluation, particularly on the specifics of the portfolio in an electronic form (e-portfolio) and its use in education, namely in counselling and guidance. The article is based on the premise that the electronic form of pupil's portfolio can be used effectively for evaluation in education and help to enhance its quality in terms of its processes and results. It provides an analysis of didactic possibilities and e-portfolio specifics and it briefly reports onthe characteristics of individual tools for practical use of e-portfolio in the field of education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F1541" target="_blank" >GAP407/12/1541: Informačně technologické kompetence dětí a jejich rozvoj na základních školách</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Procedia - Social and Behavioral Sciences

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2014

  • Číslo periodika v rámci svazku

    159

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    340-344

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus