Perspektivy projektového vyučování v přírodovědnýh předmětech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10285263" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10285263 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Perspektivy projektového vyučování v přírodovědnýh předmětech
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je rozpracováním výstupů z dvanáctého ročníku mezinárodní studentské konference Projektové vyučování v přírodovědných předmětech pořádané na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Diskutovány jsou především hlavní výstupy: vztah projektového a badatelsky orientovaného vyučování, hodnocení projektů a projektivita.
Název v anglickém jazyce
Perspectives of Project-based Education in Scientific School Subjects
Popis výsledku anglicky
The paper is focused on the outcomes of the twelfth year of the International Students Conference Project-based Education in Science Education held at the Faculty of Education, Charles University in Prague. The main outcomes such as the relation betweenthe project-based education and inquiry-based education, the evaluation of a project and projectivity of projects are discussed.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
CHEMagazín
ISSN
1210-7409
e-ISSN
—
Svazek periodika
15
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
8-9
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—