Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tradice a současný stav pomůckového zabezpečení edukačního chemického experimentu v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10290983" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10290983 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tradice a současný stav pomůckového zabezpečení edukačního chemického experimentu v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Edukační experiment hraje ve výuce chemie nezbytnou roli. Empirickými cestai rozvíjí ligucké myšlení, působí na všechyn smysly, aktivizuje žáky, vede je k lepšímu porozumění nových poznatků a přibližuje jim nové učivo. Učitelé chemie v současnosti minimalizují využití chemického experimentu z důvodu nedostatečného vybavení a nedostatečné metodické podpory. Příspěvek přináší přehled dostupných učebních pomůcek od roku 1980. Zvlášť jsou popsány nové pomůcky, které by mohly současný stav školního experimentu změnit.

  • Název v anglickém jazyce

    Tradition and Present State of Educational Chemical Experiment Aid Support in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    Educational chemical experiment plays a vital role in chemistry education. It develops logical thinking with the use of empirical procedures, affects all senses, activates students, leads them to better understanding new knowledge and brings new subjectmatter closer to them. Presently, chemistry teachers reduce using chemical experiments especially on the grounds of insufficient equipment and methodical support. The paper brings a review of accessible teaching aids since 1980's. Particular new developed teaching aids which could reverse the described unfavourable situation are also described.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Chemické listy

  • ISSN

    0009-2770

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    109

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    159-162

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus