Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výuka o rozmanitosti kultur prostřednictvím multimédií

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10294576" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10294576 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výuka o rozmanitosti kultur prostřednictvím multimédií

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek obsahuje praktický námět na výuku multikulturní výchovy, jež svou náplní přesahuje do oblasti biologie a psychologie. Cílem je seznámit žáky s rozmanitostí kultur a s přirozenými projevy chování. Prostřednictvím multimédií se žáci v prvé řadě seznamují s diferenciací lidských populací, a poté sledují projevy různých emocí totožné všem kulturám. Žáci jsou vedeni k diskuzi týkající se významu multikultury. Následně pomocí fotografií hodnotí a rozpoznávají projevy různých emocí. Součástí výuky jevýzkum, který ověřuje náročnost rozpoznání výrazů u konkrétních emocí, a zároveň je mapováno v jaké míře mají multimédia vliv na atraktivitu výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching about the Diversity of Cultures with the Use of Multimedia

  • Popis výsledku anglicky

    This model of a science lesson interfaces multicultural education, biology and psychology. The main aim is to acquaint pupils with the diversity of cultures and natural behaviors. Through the multimedial support the differentiation of human populations is primarily shown. Then the pupils observe the manifestations of a variety of emotions identical to all cultures. Pupils are encouraged to discuss the importance of multiculturalism. Consequently using photos pupils evaluate and recognize expressions ofdifferent emotions. Part of the lesson is a research that validates the performance of recognition of expressions with specific emotions. It is also focused on the multimedia effect on the attractiveness of teaching.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Projektové vyučování v přírodovědných předmětech

  • ISBN

    978-80-7290-817-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    34-41

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Pedagogická fakulta UK v Praze

  • Datum konání akce

    6. 11. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku