Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Solving problems using experimental strategies

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10314480" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10314480 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/44555601:13440/15:43886745

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Solving problems using experimental strategies

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper describes an experiment that was a part of the long-term research &quot;&quot;Developing the culture of solving of mathematics problems in school practice&quot;&quot;. The experiment was conducted in 2013. The research sample consisted of 145 11 to 12 year old pupils. The pupils were given four non-routine problems that can be solved efficiently using experimental heuristic strategies (Systematic experimenting, Guess - check - revise, Introduction of an auxiliary element). The goal of the experiment was to map the spontaneous choice of a solving strategy in mathematics problems in this particular age group.

  • Název v anglickém jazyce

    Solving problems using experimental strategies

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes an experiment that was a part of the long-term research &quot;&quot;Developing the culture of solving of mathematics problems in school practice&quot;&quot;. The experiment was conducted in 2013. The research sample consisted of 145 11 to 12 year old pupils. The pupils were given four non-routine problems that can be solved efficiently using experimental heuristic strategies (Systematic experimenting, Guess - check - revise, Introduction of an auxiliary element). The goal of the experiment was to map the spontaneous choice of a solving strategy in mathematics problems in this particular age group.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F1939" target="_blank" >GAP407/12/1939: Rozvíjení kultury řešení matematických problémů ve školské praxi</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    DEVELOPING MATHEMATICAL LANGUAGE AND REASONING

  • ISBN

    978-80-7290-833-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    72-81

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    16. 8. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000377618500007