Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Solving Problems Using Experimental Strategies

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F15%3A43886745" target="_blank" >RIV/44555601:13440/15:43886745 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11410/15:10314480

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Solving Problems Using Experimental Strategies

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper describes an experiment that was a part of the long-term research "Developing the culture of solving of mathematics problems in school practice". The experiment was conducted in 2013. The research sample consisted of 145 11 to 12 year old pupils. The pupils were given four non-routine problems that can be solved efficiently using experimental heuristic strategies (Systematic experimenting, Guess - check - revise, Introduction of an auxiliary element). The goal of the experiment was to map thespontaneous choice of a solving strategy in mathematics problems in this particular age group .

  • Název v anglickém jazyce

    Solving Problems Using Experimental Strategies

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes an experiment that was a part of the long-term research "Developing the culture of solving of mathematics problems in school practice". The experiment was conducted in 2013. The research sample consisted of 145 11 to 12 year old pupils. The pupils were given four non-routine problems that can be solved efficiently using experimental heuristic strategies (Systematic experimenting, Guess - check - revise, Introduction of an auxiliary element). The goal of the experiment was to map thespontaneous choice of a solving strategy in mathematics problems in this particular age group .

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F1939" target="_blank" >GAP407/12/1939: Rozvíjení kultury řešení matematických problémů ve školské praxi</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Developing mathematical language and reasoning

  • ISBN

    978-80-7290-833-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    72-81

  • Název nakladatele

    Charles University, Faculty of Education

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    16. 8. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku