Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Problematika didaktické redukce, transformace a rekonstrukce vzdělávacího obsahu v dikci německé obecné didaktiky a oborové didaktiky umění

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10316128" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10316128 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Problematika didaktické redukce, transformace a rekonstrukce vzdělávacího obsahu v dikci německé obecné didaktiky a oborové didaktiky umění

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola v odborné knize se zabývá pojetím didaktické transformace obsahu v dikci německé obecné a oborové didaktiky výtvarné výchovy. Objasňuje pojmy didaktická redukce, transformace a rekonstrukce a jejich obsahové posuny. Mapuje stav této problematikyv současné didaktice umění na území Německa. Představuje teoretická východiska práce se vzdělávacím obsahem v muzejní edukaci.

  • Název v anglickém jazyce

    The Issue of Didactic Reduction, Transformation, and Reconstruction of Educational Content in the Diction of German General and Art Field Didactics

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter published in a specialised book deals with the conception of didactic transformation of content in the diction of German general and art education didactics. It defines the terms of didactic reduction, transformation, and reconstruction as well as reflects on the shift of the content of each term. Furthermore, it analyses the current state of the issue in the context of contemporary art didactics in Germany. The chapter also introduces the theoretical base for developing educational contentin museum teaching.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Vzdělávací obsah v muzejní edukaci

  • ISBN

    978-80-244-4625-7

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    35-52

  • Počet stran knihy

    222

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS kapitoly