Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Developmental bibliotherapy with preschool and school aged children

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10320635" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10320635 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Vývinová biblioterapia u detí predškolského a školského veku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola sa zaoberá využitím vývinovej biblioterapie u detí predškolského a školského veku. Popisuje proces biblioterapie zahrňujúci kritéria výberu textu pre účely biblioterapie. Príspevok tiež pojednáva o príprave plánu biblioterapeutického stretnutia zameraného na využitie čítania knihy, ktorý zahŕňa dôležité zložky: riadené čítanie, diskusiu a nadväzujúce podporné (na riešenie problému zamerané) aktivity. V závere je popísaná aj interpersonálna stratégia riešenia problémov I SOLVE (Ja riešim).

  • Název v anglickém jazyce

    Developmental bibliotherapy with preschool and school aged children

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on the use of developmental bibliotherapy with preschool and school aged children. It describes process of bibliotherapy included criteria of selection reading materials for bibliotherapy. This article also deals with preparing of bibliotherapy lesson plan focused on the use of reading book, with included important elements: Guided Reading, Post-reading discussion and Follow-up Problem-solving/reinforcement activity. I SOLVE interpersonal problem-solving strategy to develop additional alternatives is also discussed.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Špeciálnopedagogické poradenstvo - Informačný bulletin XIX.

  • ISBN

    978-80-89698-14-1

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    25-36

  • Počet stran knihy

    134

  • Název nakladatele

    Výskumný ústav detskej psychológie a patopsychológie

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Kód UT WoS kapitoly