Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

STEM and project-based education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F16%3A10325305" target="_blank" >RIV/00216208:11410/16:10325305 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    STEM and project-based education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper focuses on the use of projects in STEM education. The paper first introduces inquiry-based learning and project-based education. Then the authors present a detailed classification of projects in school education. This classification comes out of classification of projects in general and of characteristics of STEM. Four main areas are identified as essential for assessment and classification of STEM projects. The proposed classification will be used in research of implementation of project-based education as one of the efficient methods of STEM education.

  • Název v anglickém jazyce

    STEM and project-based education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on the use of projects in STEM education. The paper first introduces inquiry-based learning and project-based education. Then the authors present a detailed classification of projects in school education. This classification comes out of classification of projects in general and of characteristics of STEM. Four main areas are identified as essential for assessment and classification of STEM projects. The proposed classification will be used in research of implementation of project-based education as one of the efficient methods of STEM education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    APLIMAT 2016 - 15th Conference on Applied Mathematics 2016, Proceedings

  • ISBN

    978-80-227-4531-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    876-884

  • Název nakladatele

    Vydavateľstvo STU

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    2. 2. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku