Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Australia: Case Study of a Project Day

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F16%3A10330286" target="_blank" >RIV/00216208:11410/16:10330286 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Australia: Case Study of a Project Day

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper represents a case study of a project day named Australia written by the project participant. The project was conducted at a vocational school in Prague. The topic was Australia elaborated from the point of view of Biology, Geography, Chemistry and History with Czech language and Mathematics included. Teachers' motivation to conduct the project as well as their experience and know-how along with their views about student activation (and activity) in the project are included. Also, the students' views of the project, its benefit for them as well as observation of their work in the project are a part of the paper. In the end a critical evaluation of the observed approach is made based on criteria of project-based education.

  • Název v anglickém jazyce

    Australia: Case Study of a Project Day

  • Popis výsledku anglicky

    This paper represents a case study of a project day named Australia written by the project participant. The project was conducted at a vocational school in Prague. The topic was Australia elaborated from the point of view of Biology, Geography, Chemistry and History with Czech language and Mathematics included. Teachers' motivation to conduct the project as well as their experience and know-how along with their views about student activation (and activity) in the project are included. Also, the students' views of the project, its benefit for them as well as observation of their work in the project are a part of the paper. In the end a critical evaluation of the observed approach is made based on criteria of project-based education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    PROJEKTOVE VYUCOVANI V PRIRODNICH PREDMETECH

  • ISBN

    978-80-7290-864-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    55-60

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    29. 10. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000375780600008