Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Student perception of active learning methods in a political science course

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F18%3A00106263" target="_blank" >RIV/00216224:14230/18:00106263 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.seda.ac.uk/resources/files/publications_246_Ch6_Student_perception_of_active_learning_methods_I_Fujdiak.pdf" target="_blank" >https://www.seda.ac.uk/resources/files/publications_246_Ch6_Student_perception_of_active_learning_methods_I_Fujdiak.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Student perception of active learning methods in a political science course

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper reports on a teaching innovation based on active learning methods and analyses learning outcomes and student perceptions. Based on minute papers, student feedback and classroom observations, well-planned active learning methods, especially student to student interaction, were found to improve student understanding.

  • Název v anglickém jazyce

    Student perception of active learning methods in a political science course

  • Popis výsledku anglicky

    The paper reports on a teaching innovation based on active learning methods and analyses learning outcomes and student perceptions. Based on minute papers, student feedback and classroom observations, well-planned active learning methods, especially student to student interaction, were found to improve student understanding.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Early career academics' reflections on learning to teach in Central Europe

  • ISBN

    9781902435633

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    60-69

  • Počet stran knihy

    187

  • Název nakladatele

    SEDA

  • Místo vydání

    London

  • Kód UT WoS kapitoly