Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

How I'm becoming a teacher, profesní identita studentů učitelství : Zakotvená teorie a její využití v didaktice výtvarné výchovy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F16%3A10361076" target="_blank" >RIV/00216208:11410/16:10361076 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://pages.pedf.cuni.cz/vytvarnavychova/files/2016/02/vv_2_2016.pdf" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/vytvarnavychova/files/2016/02/vv_2_2016.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    How I'm becoming a teacher, profesní identita studentů učitelství : Zakotvená teorie a její využití v didaktice výtvarné výchovy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek ukazuje, jak studenti učitelství Pedagogické fakulty UK a Univerzity Michigan-Flint, USA vnímají a uvědomují si svojí rozvíjející se učitelskou identitu v kontextu místa, kde žijí a studují, a v rámci vlastní kultury. Text popisuje společný česko-americký didaktický projekt How I&apos;m Becoming a Teacher z roku 2015 z pohledu výtvarné výchovy. Autorka se dále zabývá možnostmi metody Zakotvené teorie. Ukazuje, jak některé z jejích postupů využila didakticky, a zkoumá, jak lze metodu použít pro analýzu obrazů a textů.

  • Název v anglickém jazyce

    How I'm becoming a teacher, professional identity of pre-service teachers : Grounded theory in Art Education

  • Popis výsledku anglicky

    How the pre-service teachers reflect their own developping teacher&apos;s identity in context of the place they live and study and of the culture? Text describes the transcultural project How I&apos;m Becoming a Teacher realized in 2015 from Art Education perspective. The author deals with grounded theory, recognises its key principles as didactical steps and test how to use the method for analysing the images and texts.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Výtvarná výchova

  • ISSN

    1210-3691

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    56

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    9-18

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus