How I'm becoming a teacher, profesní identita studentů učitelství : Zakotvená teorie a její využití v didaktice výtvarné výchovy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F16%3A10361076" target="_blank" >RIV/00216208:11410/16:10361076 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://pages.pedf.cuni.cz/vytvarnavychova/files/2016/02/vv_2_2016.pdf" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/vytvarnavychova/files/2016/02/vv_2_2016.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
How I'm becoming a teacher, profesní identita studentů učitelství : Zakotvená teorie a její využití v didaktice výtvarné výchovy
Popis výsledku v původním jazyce
Článek ukazuje, jak studenti učitelství Pedagogické fakulty UK a Univerzity Michigan-Flint, USA vnímají a uvědomují si svojí rozvíjející se učitelskou identitu v kontextu místa, kde žijí a studují, a v rámci vlastní kultury. Text popisuje společný česko-americký didaktický projekt How I'm Becoming a Teacher z roku 2015 z pohledu výtvarné výchovy. Autorka se dále zabývá možnostmi metody Zakotvené teorie. Ukazuje, jak některé z jejích postupů využila didakticky, a zkoumá, jak lze metodu použít pro analýzu obrazů a textů.
Název v anglickém jazyce
How I'm becoming a teacher, professional identity of pre-service teachers : Grounded theory in Art Education
Popis výsledku anglicky
How the pre-service teachers reflect their own developping teacher's identity in context of the place they live and study and of the culture? Text describes the transcultural project How I'm Becoming a Teacher realized in 2015 from Art Education perspective. The author deals with grounded theory, recognises its key principles as didactical steps and test how to use the method for analysing the images and texts.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Výtvarná výchova
ISSN
1210-3691
e-ISSN
—
Svazek periodika
56
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
9-18
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—