Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Alternatives in processes of education in the Czech Republic - history and current situation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F17%3A10365120" target="_blank" >RIV/00216208:11410/17:10365120 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    francouzština

  • Název v původním jazyce

    Alternatives dans les processus d'éducation en République tchèque - histoire et situation actuelle

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cette communication présente les évolutions des écoles différentes en République tchèque depuis le début du 20e siècle. Après avoir évoqué les principaux acteurs du mouvement de réforme de l&apos;école après s 1918, les acteurs se focalisent sur les mouvements pédagogiques alternatifs et les programmes innovants qui se développent depuis 1989. Ils montrent a quelles conditions certains principes de ces écoles pourraient avoir influence sur les écoles ordinaires.

  • Název v anglickém jazyce

    Alternatives in processes of education in the Czech Republic - history and current situation

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution presents the development of alternative schools in the Czech Republic since the beginning of the 20th century. After the presentation of main actors of reform movement of schools after 1918, authors concentrate on pedagogical alternative directions and innovative programs which have been developing since 1989. They show under what conditions certain principles of these schools may have the influence on mainstream schools.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Les écoles et pédagogies „différentes“: approches internationales. Revue Française d´éducation comparée

  • ISBN

    978-2-343-12367-7

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

    155-173

  • Počet stran knihy

    206

  • Název nakladatele

    L´Harmattan

  • Místo vydání

    Paris

  • Kód UT WoS kapitoly