Virtuální vzdělávací prostředí a jeho využití pro výuku heterogenních skupin studentů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F17%3A10365456" target="_blank" >RIV/00216208:11410/17:10365456 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Virtuální vzdělávací prostředí a jeho využití pro výuku heterogenních skupin studentů
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace se zabývá zkoumáním virtuálních vzdělávacích prostředí ve vztahu k výuce heterogenních skupin studentů. Dané téma je rozvíjeno ve směru studia specifik a možností využití adaptability a personalizace v kontextu vzdělávání ve virtuálním prostředí, a to především z hlediska míry jejich potenciálu pro zvýšení pedagogické efektivity výuky. Studie analyzuje problematiku adaptibility ve virtuálním vzdělávacím prostředí a zkoumá jednotlivé determinanty, které ovlivňují průběh a výsledky výuky při výuce heterogenních skupin v daném prostředí. S podporou empirického šetření jsou zkoumány různé aspekty heterogenity studentů a jejich vliv na průběh a výsledky učení těchto studentů ve virtuálním vzdělávacím prostředí.
Název v anglickém jazyce
Virtual Learning Environments and their usage for heterogeneous groups of students
Popis výsledku anglicky
The publication examines virtual learning environments in relation to the education of heterogeneous groups of students. This theme is expanded in the direction of the specifics and possibilities of adaptability and personalization in the context of learning in a virtual environment, particularly with regards to their potential to enhance the pedagogical effectiveness of teaching. The study analyzes the adaptability in a virtual learning environment and examines various determinants that influence the results of education in teaching heterogeneous groups of students. With the support of an empirical survey, the study explores different aspects of the students' heterogeneity and their influence on the students' progress and results of education in a virtual learning environment.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7290-947-6
Počet stran knihy
198
Název nakladatele
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—