Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Virtuální vzdělávací prostředí a jeho využití pro výuku heterogenních skupin studentů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F17%3A10365456" target="_blank" >RIV/00216208:11410/17:10365456 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Virtuální vzdělávací prostředí a jeho využití pro výuku heterogenních skupin studentů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace se zabývá zkoumáním virtuálních vzdělávacích prostředí ve vztahu k výuce heterogenních skupin studentů. Dané téma je rozvíjeno ve směru studia specifik a možností využití adaptability a personalizace v kontextu vzdělávání ve virtuálním prostředí, a to především z hlediska míry jejich potenciálu pro zvýšení pedagogické efektivity výuky. Studie analyzuje problematiku adaptibility ve virtuálním vzdělávacím prostředí a zkoumá jednotlivé determinanty, které ovlivňují průběh a výsledky výuky při výuce heterogenních skupin v daném prostředí. S podporou empirického šetření jsou zkoumány různé aspekty heterogenity studentů a jejich vliv na průběh a výsledky učení těchto studentů ve virtuálním vzdělávacím prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    Virtual Learning Environments and their usage for heterogeneous groups of students

  • Popis výsledku anglicky

    The publication examines virtual learning environments in relation to the education of heterogeneous groups of students. This theme is expanded in the direction of the specifics and possibilities of adaptability and personalization in the context of learning in a virtual environment, particularly with regards to their potential to enhance the pedagogical effectiveness of teaching. The study analyzes the adaptability in a virtual learning environment and examines various determinants that influence the results of education in teaching heterogeneous groups of students. With the support of an empirical survey, the study explores different aspects of the students&apos; heterogeneity and their influence on the students&apos; progress and results of education in a virtual learning environment.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7290-947-6

  • Počet stran knihy

    198

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy